3. juni 2015

En farverig hovedstad

Turist-Nuuk markedsfører sig på de sociale media

Foto: VisitGreenland.
Visit Greenland og Sermersooq Business Council har netop startet en kampagne, der skal markedsføre brandet "Colourful Nuuk", der blev udviklet af de to organisationer sidste år som paraply for markedsføringen af den grønlandske hovedstad som turistmål.

Kampagnen foregår udelukkende på de sociale media som Facebook, Twitter og Instagram og er formet som en fotokonkurrence med mulighed for blandt andet at vinde et weekendophold for to i den grønlandske hovedstad, forskellige udflugter og gavekort til Nuuks forretninger.

Det er nemt at deltage. Man skal blot dele et foto, som viser det, man allerbedst kan lide ved Nuuk, på et af de sociale media og bruge hashtagget #colourfulnuuk. Billedet skal være oploadet senest 1. juli 2015.

Læs mere om kampagnen Share your #ColourfulNuuk.

Læs mere om, hvad Colourful Nuuk kan tilbyde.

Ingen kommentarer:

Tilføj en kommentar