25. august 2017

Fra direktionen til bestyrelsen

Allan Frost stopper som salgsdirektør i Arctic Import

Allan Frost skal fremover arbejde med sin hobby.
Medlem af Arctic Business Networks bestyrelse Allan Frost fratræder med udgangen af august sin stilling som salgsdirektør for Arctic Import og indtræder samtidig i bestyrelsen for Arctic Group A/S. Det sker efter 23 års ansættelse i virksomheden.

- God mad og råvarer er min helt store passion, så jeg glæder mig til at arbejde med min hobby hver dag, siger Allan Frost, der ud over bestyrelsesposterne fremover vil hellige sig familiens egen delikatesse-virksomhed.

- Virksomheden, som min kone driver, har udviklet sig særdeles positivt. Vi har derfor valgt, at jeg i fremtiden skal bruge mine ressourcer i vores familievirksomhed.

- Jeg har haft rigtig mange spændende år i Arctic Import, hvor jeg sammen med engagerede kolleger gennem årene har medvirket til en ekspansiv udvikling af virksomhedens aktiviteter i Nordatlanten. Jeg er beæret over, at skulle indtræde i Arctic Group A/S's bestyrelse og der igennem få mulighed for fortsat at medvirke til at støtte virksomheden i den fremtidige udvikling samt få vores nye CEO, Thomas Hjort, introduceret til Arctic Imports forretning i Nordatlanten, siger Allan Frost.

- Vi har gennem nogle måneder haft en konstruktiv dialog med Allan i forbindelse med hans spændende planer om at støtte aktivt med sin store erfaring i familiens virksomhed. Det er med stor taknemmelighed, vi i Arctic Group A/S ser tilbage på den store og mangeårige indsats, Allan har ydet i virksomheden. Vi er på samme måde yderst taknemmelige for, at vi kan bevare Allans store viden i virksomheden gennem et fremtidigt bestyrelsesarbejde, siger bestyrelsesformanden i Arctic Group, Stig Bøgh Karlsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar