Nyt ABN-medlem satser stort på både Grønland og Færøerne
Partner Mads Laursen fra Lynge Olsen Reklame & Kommunikation A/S. Foto: Lynge Olsen |
- Vi har længe været interesseret i at indgå i en eller anden form for netværk med andre virksomheder på de nordatlantiske markeder. Med ABN's "Go Global"-strategi passer netværket perfekt til vores behov, siger reklamemanden, der tog beslutningen efter at have deltaget i et af ABN's møder om bogen "Inussuk - Pejling mod Grønland" i foråret.
Trykstart på den færøske telefonbog i Baltikum. Foto: Lynge Olsen |
- I dag er vi 15 medarbejdere og efter sommerferien 18 medarbejdere her på hovedkontoret i Køge. Desuden har vi 11 medarbejdere i Riga i Letland, der primært arbejder med tryksagsindkøb og online-produktion samt en produktionsafdeling i Thailand.
Mads Laursen siger, at virksomheden især har sin styrke på Strategi og Forretningsudvikling, online-løsninger og tryksager, hvor afdelingen i Riga leverer konkurrencedygtige priser og leveringssikkerhed på rotationsopgaver, bøger og emballage.
- På tryksagsområdet er vi så store og har så meget erfaring, at vi også fungerer som partner for reklamevirksomheder i Nuuk og Tórshavn, så selv om vi på papiret er en dansk virksomhed, bidrager vi også til at styrke erhvervslivet lokalt i Grønland og på Færøerne. Senest har vi blandt andet leveret den færøske telefonbog, fremhæver Mads Lynge Laursen.
De største kunder i Danmark er Dansk Camping Union og Dagrofa. I Grønland servicerer reklamevirksomheden blandt andet Pisiffik og Nuuk Center og blandt de færøske kunder er butikscentret SMS i Tórshavn.
Læs mere om Lynge Olsen Reklame & Kommunikation her.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar